För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 14 oktober 2010

Varför har du övergivit mig?

Citerar världens mest kända son i rubriken. För jag skrev faktiskt i lördags att jag inte ville ha snö före fredag. Men tji fick jag.

Inte för att jag är världens bästa barn, det kan jag ju erkänna. Men nån gång kan man väl få som man vill?
Jag har ju trots allt två mentalt sett 15 år gamla tonåringar i mitt stall som helst drar åt varsitt håll så fort de får chansen.

Och i mitten står jag och försöker hålla emot. Tur att jag är väldigt stark.

Sen när jag flyttar om jag flyttar får nån annan stå i mitten. Stackars jävel. Men den dagen den sorgen.

Bra att jag påminde mig själv om det. Jag måste ju till Öhrlings yadayadayada whatever dom nu heter och snacka med dom om vad dom ska ha för att överta all bokföring... För den kan jag knappast anförtro någon av mina hormonstinna tonåringar med.

Nu ska jag åka till Däckia och hämta ut 68:ans däck så att jag kan skruva dit dom ikväll. Om jag ids. Jo det gör jag. Är så illa tvungen...

Inte för att det är halt just nu. Men det kommer säkert att bli det i helgen. Enligt lagen om alltings jävlighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar