För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 18 oktober 2010

Det är bekräftat

Nu är det för alltid bekräftat. Jag ÄR en fjolla. Punkt och slut.

Areobics i torsdags. Afrodans idag. Jag ser ut som en idiot när jag håller på, det kan det verkligen inte råda nåt tvivel om.

Men det är kul. Bra träning. Både för musklerna och konditionen. Ger bättre koordination och koncentrationsförmåga. Smidigare i kroppen blir man.

Helt enkelt bra på alla sätt. Och att man blir kallad fjolla av alla avundsjuka gubbar som inte vågar gå dit skiter jag i.

Sen till den verkliga orsaken: Att man får vistas i samma rum som 25 svettiga tjejer i tights gör inte ont... Så länge man ser och inte rör! Men säg det inte till nån av tjejerna... ;D

1 kommentar:

  1. Själv föredrar jag NAKNA svettiga tjejer. Berätta bara åt min fru!

    SvaraRadera