För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 25 oktober 2010

Nu blev jag ännu argare!

Först var jag rätt glad.

Fick ju utlopp för lite aggressioner under dagens PSI-pass på Inpuls. Sjukt jobbigt men sjukt skönt efteråt. Knappast lika skönt imorgon, men morgondagens problem hör morgondagen till.

Efter träning blev det poker, och även den gick som på räls... Detta sammantaget borde rendera i glädje.

Men jag är skitarg!

Orsaken till detta stavas Facebook. Eller egentligen inte Facebook, utan det faktum att de luras! Hittade en Mario-app och blev superlycklig! Äntligen ett riktigt kvalitetsspel på Fejan tänkte jag. Men jag hade förstås fel...

För skiten funkar ju inte!!! Jävla lurendrejeri! Förbannade vandaler och mongolider! Det är vad dom är! :D

4 kommentarer:

  1. men vännen! Tänk på hjärtat.... e det verkligen värt det att bli såååå arg över ett spel?! / Kram Tess

    SvaraRadera
  2. men vadå spel! Super Mario är ju för fan en livsstil! :D

    LOL!!

    SvaraRadera
  3. Tänkte bara inflika att Facebook inte själva skapar alla applikationer.Och tack för länken till MyfitnessPal. Den siten ska testas.

    Din blogg ger förresten ett riktigt gott skratt ibland! keep it going!

    SvaraRadera