För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



måndag 25 oktober 2010

Ockerhyra

M skickade mig till Arvidsplog inatt. Vitt var det där. Och tämligen halkigt. Tur man kör rätthjulsdrivet.

Fast nu var det ju inte det jag skulle gnälla på. Utan på Lulebo. För har man råd att klippa gräsmattan klockan 8 på morgonen den 25 oktober är hyrorna för höga.

Nu kommer väl nån besserwisser och påstår att de säkert inte klippte gräsmattan utan var där och blåste bort löven. De gjorde ett dåligt jobb isåfall...

Och det lät lika jävla högt! Fy skäms på er! :D

5 kommentarer:

  1. Skyll dig själv om du är inblandad i Lulebo! En Pitebo i form av Anders Sandström som chef? Behöver man säga mer?

    SvaraRadera
  2. Har för mycket skulder för att få köpa... :)

    SvaraRadera
  3. De ville nästan inte ens hyra ut åt mig...

    SvaraRadera
  4. Du kan ju bo i 66:an!

    SvaraRadera
  5. Jag bor redan på Bergvikskurvan 5. Kan ju inte ha två sovplatser! :)

    SvaraRadera