För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



onsdag 27 oktober 2010

Lämna den ifred!!

Han må vara lite udda...
Men han är faktiskt våran bästa kund. Och den där saften köpte jag exklusivt för hans skull. Så var vänlig och lämna den ifred!!

För den som inte är insatt så pratar jag om Eskils saft. Den saften jag köpte åt honom den kvällen han var på besök hos oss och var törstig. Några kanske tycker det är hamigt att göra vad som helst för sina kunder. Det gör inte jag. För utan dom står vi oss slätt. Kundens bästa är det viktigaste för mig. Även om den råkar vara klädd i kilt och cykelshorts.

Därför tycker jag att vi kan köpa saft åt Eskil. Och dessutom låta den vara ifred tills han kommer och besöker oss nästa gång!

För det gör han. Garanterat. Åtminstone om han får behålla sin saft.

/Andres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar