För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 22 oktober 2010

När livet vänder

Hade goda vibbar nyss. Sen vände det igen. Som på en femöring

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag vet ju hur det är, men likafullt blir man lika förvånad varje gång.

Tycker att jag borde ha insett hur världen funkar vid det här laget. Men tydligen inte.
Kanske är det just det där med funktionen som är problemet, för funkar världen egentligen eller är det bara en illusion?

Vi individer är just individer. Obetydliga förvirrade små kryp är vi, som går omkring och irrar runt. Men ändå kan minsta lilla sak vi gör förstoras och skapa lavinartade konsekvenser.

Det har hänt förr. Det kommer att hända igen. Jag vill inte, men jag måste.

2 kommentarer:

  1. verkar som om du behöver en... så här kommer den... Kraaaaaam!! /Tessan

    SvaraRadera
  2. Tack Tess! Du värmer ett kallt och mörkt mummelhjärta ;)

    SvaraRadera