För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



torsdag 28 oktober 2010

Tre komma åtta

3.8. Tre komma åtta!

Som ni säkert redan vet har jag levt mitt nya liv i snart 11 månader nu.
Och det har funkat bra hela tiden, men förra torsdan började jag testa att ersätta vissa måltider med såna däringa hokuspokus-shaker.

Egentligen är jag ju lite skeptisk till sånt här, men om man inte har testat så kan man inte heller avfärda. Och därför testade jag. Och nog funkar det alltid...

Jag har alltså tappat 3.8 kilo på en vecka, och det mesta är fett!!

Inte kan man ju klaga på det, så länge det inte fortsätter så för då kommer jag att väga 70 kilo till årsskiftet :)

Nu kan man ju tro att jag plågar mig själv fast det gör jag absolut inte. Kan ju äta i princip vad som helst utan att överstiga min kalorigräns. Och i lördags hade vi en helkväll på stan. Trots detta visade mitt dataprogram gröna siffror efteråt!

Ett tips till alla som känner sig missnöjda med livet. Testa denna metod! Ni kommer inte att bli nöjdare med livet för det kan man inte bli. Nöjd alltså. Men smalare kan man bli!

/Mumlet

2 kommentarer:

  1. Snyggt Ankan!
    Snart kan du resa dig ur förarsätet utan att säga "UFF"

    Förlåt! Men bra jobbat :P

    /Cash

    SvaraRadera
  2. det var länge sen ja sa uff. numera säger jag hej hopp din lilla räka och sen kastar jag in pensionären i skuffen och lägger rullatorn i framsätet!

    SvaraRadera