För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 9 oktober 2010

Nu glider det

Inte bara på isen.

Har varit på hockey idag igen. Andra VIP-logebesöket på en vecka. Samma mat men bättre match. Allt går luleås väg just nu vilket förstås är trevligt.

Men jag har även en viss glidkänsla i livet för närvarande.
Hade det varit för att första halkan hade kommit hade det varit därför det gled. För 66:ans däckmönster är ett minne blott. Nu har inte halkan kommit än, och för varje dag den dröjer är jag tacksam.

Däckbytet är planerat till nästa fredag så ingen vinter före det tack.

Hörde du det nu Gud?

Teven verkar funka bra. Tack Tuomo för billånet...

Även telefonerna funkar nu. Tack Felia för kaoset ni skapade idag. Inte första gången. Inte heller sista. Men vi klarade det även denna dag, tack vare heroiska insatser från heroiska människor.

/El Mumblo

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Mitt namn är Christian Jensen och jag jobbar på Telia Kundservice. Jag får verkligen hoppas att dina problem inte blir återkommande Anders. Men om så ändå skulle bli fallet så kanske vi måste kolla lite närmare på vad som är orsaken. Kontakta i så fall mig direkt via nedanstående länk.

    Glid vidare!

    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    Med vänlig hälsning
    Christian Jensen, Telia Kundservice

    SvaraRadera
  2. LOL!! jag verkar ha fler läsare än jag anat... Sorry Christian om jag verkade seriös... men den här bloggen är inte så speciellt seriös... Och felet i fråga var ett kabelbrott som ni knappast kunde råda över... Men tack ändå för din tid :)

    SvaraRadera