För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 2 oktober 2010

Gränsträff

Gränsträffen i Umeå under fredagen var väl kanske inte någon höjdare dietmässigt. Det dataprogram jag använder för att kolla hur jag sköter mig visade utan tvekan idel röda siffror.

Men i övrigt tyckte jag faktiskt att det var ganska givande. Även om man får sålla lite mellan fingrarna.
För som vanligt är ju det mesta som sägs på såna här tillställningar tillrättalagt för att passa Svetax och dess underhuggare. Och givetvis är dom ju helt överlägsna alla andra. Det enda som behövs för att bli rikstäckande är kapacitet i Stockholm och Göteborg. Men det är ju lungt. För där bor det ju inte så många...

Notera min milda sarkasm

Jag önskar er lycka till med erat uppdrag.
Själv spinner vi stackars små "oberoende" (LOL!) oförtrutet vidare i våra egna hjulspår. Ty det har vi ju lyckats bra med hittills, och det tror jag att vi kommer att göra även i framtiden...

Inget samarbete är av ondo så länge som det faller alla till gagn. Men jag har svårt att se fru och herr L fika i samma fikarum som herr fisk. Så är det tyvärr bara. Dock blir det klart intressant att följa utvecklingen i frågan...

Det i övrigt bästa med denna miniresa var att stinkbomben lämnades hemma denna gång. Givetvis får man då räkna med att skrattkramperna blir färre. Men näshåren är fortfarande intakta.

Visst är det det som brukar kallas för jämnt skägg?

1 kommentar:

  1. Herr L fikade med mig häromdagen! Fru L låtsades däremot dagen efter inte se mig. Däremot pratade jag med dottern idag och kommer att utnyttja den vänskapen även framledes!
    Johan

    SvaraRadera