För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



lördag 30 oktober 2010

De har växt

Mina ringar har växt.

Alltså jag är ju egentligen ingen sån där ringkille. Ni vet en sån där fåfäng kille. Som kammar sig, fixar och donar. För typ 20 år sen betecknades alla såna killar med ett ord som börjar på b och slutar på ög. Numera är det ju inte så. Det vet jag ju...

Så det är faktiskt lite kul att styla sig lite grann ibland.

Men en sån där fåfäng kille med en massa ringar i örona och på andra ej nämnbara ställen är jag inte... Det tror jag inte att jag är i alla fall. Jag kanske blir om 15 kilo.

Men visst är det ändå lite kul att göra sig fin för flickorna.... Inte för att jag vet om dom gillar det... Och såna tjejer som föredrar utseende framför insida är ju egentligen inte såna tjejer jag föredrar.
Men det är klart att det knappast kan skada att se lite frän ut :)

Fast nu har jag stött på patrull

Jag tappar mina ringar hela tiden. De verkar ha blivit större. Eller så har fingrarna blivit mindre. I egenskap av tämligen kultiverad och högutbildad akademiker som jag är skulle jag rösta på det senare. Men vem vet... Kanske även ringar nöts vid intensivt användande? :)

/Ankan

1 kommentar: