För er som inte hör vad jag säger. Nu kan ni läsa det istället.



fredag 29 oktober 2010

Jag blir större och mindre

Det är inte klart än. Det vill jag bara poängtera. Men om det blir som det kanske blir så kanske det blir bra. Vi blir större. Med vi menar jag då Sexans Taxi AB.

40-talet nya bilar anknutna till vår växel kan bara innebära en sak. En jävla massa mer personal i lokalerna. Och eftersom alla, och då menar jag typ ALLA chaufförer inklusive jag oxå är därinne hela tiden fast vi inte borde kommer det nog att bli ganska trångt. Tur att jag å Marcus blir mindre hela tiden, så att vi kanske ryms allihopa :D

Tung bokföringsvecka

Jag har beslutat mig för att överföra all min bokföring till ett nytt mer överskådligt bokföringsprogram... Har några månaders tungt pappersjobb framför mig. Men det måste göras, om jag ska flytta måste jag ha bra ordning på papprena :)
och ju förr det görs desto bättre.
Så nu finns det nog flera pass tillgängliga för den som vill ha...

/Andres

2 kommentarer:

  1. kanske några dagpass

    SvaraRadera
  2. Jag tar gärna kvällspass så jag har råd att säga bort ett par dagspass. ;)

    SvaraRadera